HOLA !

Aquest bloc és un simple recull de cançonetes que he anat trobant pels llibres que he treballat a l'escola. No pretén ser més que una eina de treball per a mi com a mestre. Pot ser que també serveixi, i esper que així sigui, els pares, alumnes i altres mestres.

Esper que el disfruteu i que vos agradi.



Pere Gonyalons i Moll

diumenge, 13 de novembre del 2016

La carta als reis (Love me do) -The Beatles-

LA CARTA ALS REIS (LOVE ME DO)
 -THE BEATLES-
Música: The Beatles
Lletra: Salomé Simó





LA CARTA ALS REIS

ENCARA NO HE ESCRIT

DONEU-ME PAPER,

NOOO SÉEE  SI ARRIBARÀ.



LA CARTA ALS REIS

DOS FULLS HE OMPLERT.

POT SER M’HE PPASSAT.

TOOO NOOO M’HO DURAN.



QUIN PATIMENT! QUÈ ME DURAN?

M’HE PORTAT BÉ. ELLS JA HO SABRAN.



LA CARTA ALS REIS

AL PATGE HE DONAT

AL SAC L’HA POSAT,

VOLS DIR QUE NOOO ME LA PERDRÀ?



QUIN PATIMENT! QUÈ ME DURAN?

M’HE PORTAT BÉ. ELLS JA HO SABRAN.



LA CARTA ALS REIS

 A ORIENT HA ARRIBAT.

GASPAR L’HA LLEGIT.

- HAY QUIN NINET!  M’ARRUINARÀ!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada